Afbeelding1.png
  • png

Met Spotify voor Apple Watch is je muziek altijd bij de tijd

Op weg van of naar de sportschool, je werk, opleiding, de winkel of gewoon tijdens het chillen – je smartwatch geeft het tempo aan. En vandaag introduceert Spotify zijn nieuwe app voor de Apple Watch, waarmee je naadloos toegang hebt tot je favoriete muziek en podcasts en die je bedient zonder één tel te hoeven missen.

We weten hoe belangrijk het is om onderweg over je muziek te beschikken. Daarom zijn we heel blij dat we een nieuwe Spotify-app hebben voor onze extra mobiele luisteraars met een Apple Watch. Met deze nieuwe app krijgen zij een verbeterde ervaring met meer controle, en de mogelijkheid om naadloos verbinding te maken met luidsprekers en andere apparaten. En omdat we blijven innoveren, hebben we nog meer spannende dingen die er aan komen, waaronder de mogelijkheid om offline naar je muziek en podcasts te luisteren.

Meer activiteiten, meer controle

Met een smartwatch heb je in een handomdraai toegang tot de wereld. Ga je hardlopen? Druk met je Apple Watch op play zonder je telefoon tevoorschijn te hoeven halen. Kom je een bekende tegen in de supermarkt? Tik op pauze om een ​​praatje te maken. Geen zin in langzame liedjes op je verjaardagsfeestje? Skippen naar een track die wel past bij het moment is nu net zo gemakkelijk als het checken van je notificaties. En als je naar je favoriete podcast luistert, spoel je eenvoudig 15 seconden terug om iets nog een keer te horen. Je doet het allemaal gewoon op de display.

En over feestjes gesproken: sluit eenvoudig je luidsprekers of een ander apparaat aan via Spotify Connect om moeiteloos te dj’en vanaf je horloge.

Gemakkelijker toegang, gemakkelijker ontdekken

De nieuwe integratie met Apple Watch maakt toegang tot je onlangs afgespeelde nummers eenvoudig, zelfs met je telefoon op zak. En als je onderweg een nieuw favoriet nummer vindt, tik je gewoon op het hartje om het op te slaan in je verzameling – en vervolgens steeds opnieuw te streamen.

Deze nieuwe belevenis komt de komende week beschikbaar voor Apple Watch-dragers. Zorg ervoor dat je de nieuwste versie (v.8.4.79) van Spotify hebt, of download hem in de App Store en verwacht binnenkort nog meer updates.

Apple Watch is een handelsmerk van Apple Inc., geregistreerd in de VS en in andere landen.